Vakantie! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Martin Vendel - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Martin Vendel - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

13 November 2015 | Nederland, Bleiswijk

Hoera! Het is zover: we hebben allebei onze laatste werkdag erop zitten. Nu kunnen we ons volledig richten op onze reis.

We zijn wel gewend om langer weg te gaan met z'n tweeën, maar met Anouk (4,5) en Anne (2) erbij is dat toch anders. Dat begint al met de voorbereiding. We waren gewend om alleen de vlucht te boeken. Nu hebben we voor de komende 3 maanden al meer dan 60 overnachtingen vastgelegd.

Ook gaan er deze keer naast kleding en boeken ook een buggy, luiers, zwembandjes en DVD's van Dora mee. Alles wat we mee willen nemen staat op een paklijst. De kunst wordt om alles in onze backpacks te proppen.

Maar dat gaat vast lukken. We hebben nog een paar dagen. Dinsdagmiddag vliegen we - als de Lufthansa stewardessen weer vriendjes zijn geworden met de directie - via Frankfurt naar Kaapstad. En dan kan het avontuur echt beginnen. We hebben er zin in!

• 16 November 2015 - 18:25

Jos:

Heel veel plezier!!!!

• 16 November 2015 - 19:54

Maarten, Yvonne En Bram Breugem :

Martin, Marloes, Anouk en Anne,

Wij wensen jullie alvast een hele mooie start van jullie reis / avontuur.
    Enjoy!!! En wij volgen jullie uiteraard met veel belangstelling en bewondering.

Lieve groeten vanuit Bleiswijk ;-)
    Maarten, Yvonne en Bram