De kop is eraf - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Martin Vendel - WaarBenJij.nu De kop is eraf - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Martin Vendel - WaarBenJij.nu

De kop is eraf

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

18 November 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag zijn we aangekomen op onze eerste bestemming: Kaapstad.

We vlogen eerst van Amsterdam naar Frankfurt. Daar moesten we in 30 minuten van terminal A naar terminal B, een flinke afstand. Natuurlijk wilde Anne net op dat moment "zelf lopen" en Anouk om de pilaar even zitten om uit te rusten. We hebben Anne toch in de buggy gedwongen en samen met Anouk een sprintje getrokken. Zwetend kwamen we aan, waarna we erachter kwamen dat ook deze vlucht iets later zou vertrekken...

Tijdens de lange vlucht sliep Anouk vrij snel in op haar eigen stoel. Anne bleef tot laat wakker en had zich voorgenomen om afwisselend op papa en mama te slapen. Maar dat ging ook best goed en de meisjes lieten zich het vliegtuigontbijtje goed smaken. Het laatste uur vlogen we prachtig langs de kustlijn op Kaapstad af.

Vanmiddag hebben we het eerste plaatsje bezocht: Fish Hoek. Hier op het strand gespeeld en intrigerende slakken gezien (wie het kleine niet eert...). De komende dagen staan o.a. de Tafelberg en Boulders Beach (met pinguïns) op het programma.

• 18 November 2015 - 21:32

Annemiek:

Dag lieverdjes!

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het eerste uitje al gemaakt hebben!
    Zon, zee en strand! Hier stormt het. Geniet ervan.

Groetjes uit Noordeloos

• 18 November 2015 - 21:50

Odiel:

Leuk om te lezen en inderdaad....die kleine dames zullen er voor gaan zorgen dat jullie ook hele normale kleine maar toch ook bijzondere dingen gaan zien naast alle wereldwonderen ;-)
    Alsnog hele fijne tijd gewenst !

• 18 November 2015 - 22:32

Maike:

Heel veel plezier in de Afrikaanse zomer!

• 18 November 2015 - 23:27

Wouter:

Leuk om te lezen! Geniet er van!
    Wouter

• 19 November 2015 - 09:25

Peter-Hellen :

Stoere foto's van de meisjes in het vliegtuig. Mooi om te zien. Intussen genieten wij van de prachtige herfstkleuren.
    Knuffels van ons en ook van oma. En natuurlijk een vette lik van Storm xxxx

• 19 November 2015 - 11:36

Femke:

Lieve Martin, Marloes, Anouk & Anne,

Via Esther hoorde ik dat jullie hier een blog bijhouden. Wat leuk!
    Ik wens jullie een heel mooie reis, dat Anne maar veel olifanten mag zien ;-)
    Geniet!

Groetjes, ook namens Esther,

Femke

• 20 November 2015 - 03:40

Nanning En Judith:

Heerlijk dat de reis goed is gegaan. Geniet van de warmte van zon en land.
    hier gaan we ons opmaken voor de eerste serieuze winterse prik.
    Groeten, Judith en Nanning

• 21 November 2015 - 13:08

Jente Van Gorp:

Lieve Anouk (en familie),

wat een mooie foto van jou in het vliegtuig.

ghjklkhjhghhhnnhhvffgdffffggdghguhtttgtyygyftfgffdggfffffvffggjhhhhghhggfggggkglhljkkkkjkkkllljkkkkhhjkhhhllb hg;-vcvcccvcxcccvvvvcxccfdc.

xxxxxxx jjjjjjjjentte :-)

(en Geert, Heidi en Fieke)

• 24 November 2015 - 10:37

Patricia:

Wat leuk om jullie eerste verslag te lezen! Martin bedankt dat je me toegevoegd hebt! Ik zat er al met smart op te wachten. :-)

Ik wens jullie ontzettend veel plezier toe.

Liefs.

Patricia